همه رو برق، ما رو گاز ادیسون

خرید بک لینک
خودگویی با میکروفون+ میای فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم؟- بیخیالrepostscategoryIvory tower (۲۷)آروغهای منطقی (۲۹)گل شعر (۴۷)سلیقه (۱۰)عَیالات متحده (۴)نگاه کردنی (۱)تجربهها (۲)archiveچنین مطلبی وجود ندارد همه رو برق، ما رو گاز ادیسون...

ما را در سایت همه رو برق، ما رو گاز ادیسون دنبال می‌کنید

برچسب: تاریک, نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: جمعه 17 شهريور 1396 ساعت: 5:57

اسلام (و به خصوص تشیع) ذاتا یه دین سیاسیه و ظرفیت سکولار شدن نداره. از مشروطه دعوا توی مملکت پرشیا بین چهار تا تفکر بود؛ ملیگرایی، مذهبگرایی، لیبرالیسم و مارکسیسماز قضای روزگار این چهارتا تفکر هیچ پایهی مشترکی با هم نداشتند و هیچوقت نتونستند کنار هم جمع بشن و سیستم جدیدی وضع کنند تا اینکه رضا شاه اومد و با تو سری و لگد یه سیستم جدید واسهشون تعریف کرد. البته تلاشهایی شد. مثلا ملکمخان و مستش همه رو برق، ما رو گاز ادیسون...

ما را در سایت همه رو برق، ما رو گاز ادیسون دنبال می‌کنید

برچسب: سکولاریسم,مشروطه,اعتراف,شخصی, نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: يکشنبه 5 شهريور 1396 ساعت: 10:25

صفحه بندی